![](https://www.flexbuy.dk/wp-content/uploads/2024/11/hero-sample2-1024x897-1.webp)
Hvad er "Choose Your Own Device"?
Vores “Choose Your Own Device”-løsning giver medarbejderne mulighed for at vælge det udstyr, de ønsker at arbejde med, uden at det påvirker virksomhedens budget. Med denne løsning kan I reducere det administrative arbejde ved bestilling af nyt udstyr til nye medarbejdere samt udskiftning af udstyr til eksisterende medarbejdere
- Effektiviser medarbejdernes arbejde
- Styrk jeres medarbejderbranding
- Nemt og enkelt at lægge budget
![](https://www.flexbuy.dk/wp-content/uploads/2024/11/cyod-employee-cyclce-1024x1024-1.webp)
Det er nemt at komme i gang
Vores løsning guider jer gennem en enkel, trin-for-trin proces, der gør det lettere end nogensinde at opsætte et eller flere “Choose Your Own Device”-løsninger til jeres medarbejdere.
1
Trin 1
Vælg jeres sortiment
Vælg de produkter, I ønsker at tilbyde medarbejderne, og angiv, hvilke produkter de kan opgradere til. Vores system beregner automatisk jeres omkostninger, så I undgår uforudsete udgifter.
2
Trin 2
Inviter dine medarbejderne
Tilføj e-mailadresserne på de medarbejdere, der skal inkluderes i jeres “Choose Your Own Device”-løsning. Vi sender dem en invitation og sikrer, at de guides optimalt gennem processen.
3
Trin 3
Følg processen
Læn dig tilbage og lad medarbejderne vælge blandt de udvalgte produkter. Du kan følge hele processen via virksomhedens personlige kontrolpanel.
Funktioner designet til at effektivisere jeres administration
Vores kontrolpanel tilbyder en række funktioner, der hjælper med at minimere det administrative arbejde, så I får mere tid til at fokusere på vigtigere opgaver.
Skab en personlig oplevelse
Sørg for, at dine medarbejdere har det rette udstyr til arbejdet med en personlig, trin-for-trin “Choose Your Own Device”-løsning. Giv dem mulighed for at vælge deres foretrukne farve eller mærke, helt uden at det medfører noget ekstra arbejde for virksomheden
![](https://www.flexbuy.dk/wp-content/uploads/2024/11/cyod-build-your-shop-1024x576-1.webp)
Vælg et budget og undgå overraskelser
Vores løsning gør det muligt at oprette et budget, der er skræddersyet til virksomhedens behov. Hvis en medarbejder vælger at opgradere deres udstyr, kan omkostningsforskellen nemt håndteres gennem en bruttolønsordning.
![](https://www.flexbuy.dk/wp-content/uploads/2024/11/cyod-upgrade-1024x576-1.webp)
![](https://www.flexbuy.dk/wp-content/uploads/2024/11/cyod-recycle-upgrade-return.webp)
Udstyr helt uden risiko
Skulle det ske, at en medarbejder stopper i virksomheden, kan I nemt returnere udstyret. Vi sørger for, at I bliver kompenseret for returneringen, og at udstyret bliver renset for alle data, før det genanvendes.
Hvor mange CYOD kan jeg oprette?
Alle dem du har lyst til. Der er ingen begrænsning på antallet af opsætninger du kan lave.
Hvad koster det at bruge CYOD?
Du betaler kun for de enheder, du bestiller. Hvis en medarbejder ønsker at opgradere til bedre udstyr, vil de ekstra omkostninger blive modregnet i en bruttolønsordning. Der tilkommer et gebyr på 19 DKK per aktiv medarbejder per måned, som vælger at opgradere. I kan selv vælge, om det er virksomheden eller medarbejderen, der skal betale dette gebyr.
Hvordan kommer jeg i gang?
Du starter med at oprette en virksomhedskonto. Derefter skal du bare gå til CYOD og opsætte din første "Choose Your Own Device"-løsning