Hele vores business er bygget op omkring, at man kan arbejde fra, hvor man vil, og med de opgaver man prioriterer først. Det er meget den her start-up kultur i denne traditionelle verden. Jeg mener, at vores medarbejdere kan være hvem som helst, og sidde hvor som helst. Vi har en udvikler siddende i Aalborg som er vores CPO, som vi ser meget, meget sjældent. Og vi kan have folk, vi ikke ser i flere uger, fordi de arbejder hjemmefra. Under corona var det bare lidt ligesom vi plejer. Nu var der bare ingen, der var på kontoret, men vi havde stadig møder, hvor vi lige hilste på hinanden. Så på den måde tror jeg, at vi er født remote og derfor nok også bedre gearet til det end mange andre i den her periode.
Derfor valgte vi FlexBuy, nemlig pga. fleksibiliteten. Vi har før haft medarbejdere, som blev tilknyttet, og som så af forskellige årsager smuttede igen, og så stod vi med noget skidedyrt materiale og tænkte, at det var utroligt irriterende, at vi havde købt det. Så kunne udstyret bare finde en plads i organisationen og bare stå og trække afskrivninger. Og ovenikøbet er det rigtig frustrerende, at - når vi arbejder med teknologi, og vi gerne vil føle, at vi skal være på niveau med udviklingen - så hver gang der kommer nye produkter, som vi gerne vil have, så var vi bundet op på vores gamle udstyr. Så ideen om at vi kunne flekse det ind og ud, og relativt hurtigt få noget nyt udstyr ind, det var en total “nobrainer,” da vi fandt ud af, at vi kunne det.
Personligt er jeg en person, der tager lang tid om at tage beslutninger om sådan nogle ting - fordi jeg er jurist, og ikke kan finde ud af at tage beslutninger. Men da jeg hørte om FlexBuy, tænkte jeg: "Yes, det skal vi have, og vi skal have det hele". - Og jeg er sindssygt glad for det. Jeg har været stor fan, og er stadig stor fan af ideen, om at man kan flekse ind og ud, som man kan.