Hvad er en bruttolønsordning?
Med en bruttolønsordning kan medarbejdere erhverve arbejdsrelaterede goder uden direkte omkostninger for virksomheden. Omkostningerne for goderne trækkes fra medarbejderens bruttoløn, hvilket gør det muligt for dem at spare cirka 43 % af værdien af goderne.
- Tiltræk de bedste talenter
- Styrk forholdet mellem virksomhed og medarbejdere
- Øg medarbejder tilfredshed
En simpel pris for alle
Vores bruttolønsordning gør det muligt at flytte omkostninger mellem virksomheden og medarbejderen. Det er derfor muligt at lave en bruttolønsordning helt uden omkostninger for virksomheden
Den for alle
19 DKK
pr. måned / aktiv medarbejder
'Aktiv medarbejder' betyder, at du kun betaler for medarbejdere, som bruger bruttolønsordningen. Alle andre er gratis
Det er nemt at komme i gang
Vores løsning guider jer gennem en simpel trin-for-trin proces, der gør det lettere end nogensinde at opsætte en eller flere bruttolønsordninger til jeres medarbejdere.
1
Trin 1
Byg en bruttolønsordning
I dit personlige dashboard kan du opsætte så mange bruttolønsordninger, som du har brug for, og tilpasse hver enkelt, så den passer til forskellige teams i din organisation. Du vælger bare de kategorier og typer af produkter, du ønsker at tilbyde. Vores system vil guide dig gennem hvert trin, og vores team står klar til at hjælpe med eventuelle spørgsmål undervejs.
2
Trin 2
Inviter dine medarbejderne
Når du har sat dine bruttolønsordninger op, er det næste skridt at invitere dine medarbejdere. Du indtaster bare deres e-mailadresser i systemet, og derefter bliver de automatisk oprettet med et personligt dashboard. Derfra kan medarbejderne selv vælge de produkter og abonnementer, de ønsker at inkludere i deres bruttolønsordning.
3
Trin 3
Synkroniser jeres lønsystem
Når alle ordrer er behandlet og leveret af Flexbuy, er næste skridt at synkronisere medarbejdernes bruttolønstræk med jeres lønsystem. I dit personlige kontrolpanel finder du integrationer til flere af de mest anvendte lønsystemer. Hvis dit lønsystem ikke er på listen, hjælper vi gerne med at overføre bruttolønstrækkene via vores automatiske dataeksport.
Minimal administration og risikofrit
En risikofri løsning
I tilfælde af en medarbejders opsigelse er der ingen grund til bekymring. Vores system vil automatisk kontakte medarbejderen for at informere om mulighederne for enten at returnere varerne eller købe dem under SKAT’s betingelser. Vi sørger for, at du bliver kompenseret, eller at din leasingaftale bliver annulleret. Det eneste, vi har brug for fra dig, er datoen for medarbejderens sidste arbejdsdag.
- Returner goderne og stop bruttolønsordningen
- Medarbejderen kan frikøbe goderne
Nemt at sætte op og anvende
Vores bruttolønsordningssytem er designet til at være brugervenlig, så alle hurtigt kan komme i gang med at bruge det. Gennem en enkel trin-for-trin proces kan du vælge de kategorier og produkter, du ønsker at tilbyde dine medarbejdere. Vi sikrer fuld gennemsigtighed, så der ikke opstår uventede overraskelser, og du kan opsætte så mange bruttolønsordninger, der er behov for.
Integrer med dit lønsystem
Vores kontrolpanel integrerer med mange af de førende lønsystemer og gør det muligt at minimere administrationen af en bruttolønsordning. Disse integrationer synkroniserer automatisk løntræk, og nogle tilbyder endda notifikationer ved medarbejderopsigelser.
Andre smarte funktioner
Prisgaranti
Alle vores priser overvåges løbende af en automatiseret prisrobot, der sikrer, at dine medarbejdere får de bedste tilbud på deres bruttolønsordning med en minimumsbesparelse på 25 %.
Medarbejder frikøb
Hvis en medarbejder forlader virksomheden, eller bruttolønsordningen ophører, kan de helt selv håndtere frikøbsprocessen igennem deres personlige kontrolpanel. Vi forlænger også garantien med 24 måneder fra købsaftalens dato.
Beløn dine medarbejdere
I opsætningsprocessen har du mulighed for at give medarbejderne et tilskud til et hvilket som helst produkt eller kategori. Tilskuddet vil automatisk blive inkluderet i beregningen af bruttolønstrækket. Er der en medarbejder, som har fortjent noget ekstra, kan du gøre det her.
Personlige beregninger
Medarbejdere kan se beregningerne for deres bruttolønsordning ved at bruge enten standardindstillingerne eller deres egne persolige lønoplysninger. Ved at indtaste deres personlige lønoplysninger, giver vi de mest præcise besparelsesestimater muligt.
Gør det samme som mere end 7.500 andre medarbejdere
Vores platform tilbyder en nem og gennemsigtig løsning for medarbejderne, så de kan se alle fordelene ved en bruttolønsordning. Vores mål er at gøre bruttolønsordninger tilgængelige og let at bruge for alle.
Beregn din besparelse
Vores beregninger laver et estimat af din besparelse på en bruttolønsordning sammenlignet med at købe den i en butik.
Indtast udstyrets pris
Indtast en pris på et produkt, du har fundet hos Elgiganten eller Power. Prisen skal være inkl. moms
Prisen på udstyret skal være et tal højere end 0 DKK og lavere end 300.000 DKK
Din besparelse afhænger af din lønprofil
Denne beregning er baseret på en månedsløn på 25.000 DKK med minimumsskat. Det antages, varen bruges 20% af tiden til privat brug og 80% af tiden til erhvervsrelevant arbejde. Hvis du gerne vil have et personligt estimat baseret på dine specifikke lønoplysninger, så er du velkommen til at kontakte os.
Prisen i butikken
Månedlige bruttolønstræk
Forskellen i løn
Samlet pris over 12 måneder
Frikøbspris
Samlet betaling
Din besparelse
Din besparelse i %
Vælg mellem et bredt udvalg af produkter
Smartphones
Høretelefoner
Tablets
Computere
Højtalere
Kontorstole
Bordlamper
Rejsekort
Massage
Smartwatches
Internet
Skærme
Kan jeg få et produkt, som ikke er på shoppen?
Hvis der er et produkt, du gerne vil have tilføjet til shoppen, så send os en e-mail på hej@flexbuy.dk. Husk at inkludere et link til produktet, og sørg for, at det er relevant for dit arbejde. Vi vil gøre vores bedste for at imødekomme din anmodning.
Hvilke goder kan jeg inkludere i min shop?
Produkterne som du kan inkludere i din shop afhænger af din rolle i virksomheden. Det er vigtigt, at produkterne i shoppen er arbejdsrelateret for dig. For eksempel er møbler til et hjemmekontor muligvis ikke relevant, hvis du er lastbilchauffør. Vores onboarding-team vil hjælpe dig med at vælge de produkter, der passer bedst til dine medarbejdere.
Hvad koster det at komme i gang?
Det er helt gratis at komme i gang. Der er kun omkostninger ved vores bruttolønsordningssystem, når medarbejdere aktivt bruger det. Selv omkostningen pr. aktiv medarbejder kan inkluderes i bruttolønsordningen, så din virksomhed kan tilbyde en bruttolønsordning helt uden udgifter. En medarbejder betragtes som aktiv, når de har et aktiv produkt eller abonnement på en bruttolønsordning.