- Vi begyndte så at investere mere i PR og organiske resultater. Vi investerede mere i at producere indhold, komme i aviserne, og generelt at arbejde med den del af markedsføring. Heldigvis er pressen ret interesseret i iværksættere i Danmark og særligt i historier, der har noget med advokatbranchen at gøre, hvilket er positivt for os, fortæller Almstrup og Anker.
LegalHeros markedsføringsstrategi begynder så småt at tage form, men de er stadig i den eksperimenterende fase, hvor de er nødt til at afprøve forskellige metoder, der kan sprede hype om deres virksomhed.
- Vi havde også 3 måneder, hvor vi forsøgte os med kold canvas. Det fik vi nærmest intet ud af, og vi brændte alt vores gode energi af på det. Det føltes, som om at vi var tandlægen, der ringede ud og spurgte om folk havde ondt i tanden.
Det var altså den tilgang, hvor Almstrup og Anker fandt ud af, at dét der med push markedsføring var fint, men kold canvas var virkelig spild af tid.
- Vi følte os som sådan nogle idioter. Man kunne mærke hvordan virksomhederne synes, vi var nogle kæmpe idioter.
Det er essentielt at kunne lære af andre succeser og udfordringer, og markedsføring har især været et af de områder, hvor Oscar og Kristian har lært meget ved at træde forkert.
I dag har drengene fundet noget, som ligner en bæredygtig strategi, som de nok ikke ville have fundet, hvis de ikke havde trådt forkert.